Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Right

Κάποιες μέρες είναι όλα σωστά.
Τέτοιες μέρες έρχονται σπάνια.
Αλλά την Παρασκευή βράδυ προς Σάββατο πρωί ήταν όλα σωστά.
Ήταν σωστό το αλκοόλ
το πάρκο
η μουσική.
Σωστά περπατούσαμε χέρι χέρι λες και τι;
Λες κι έτσι έπρεπε να κάνουμε πάντα.
Σωστά σταματούσαμε κάθε δέκα μέτρα για να με κολλάς σε κάποιο τοίχο.
Και σωστά έβγαλα το κασκόλ μου την Κυριακή το πρωί.
Δεν έχω τίποτα να κρύψω, ξέρεις.
Αν γίνεται σεξ σε βαθμό κακουργήματος, αυτό κάναμε και καλά κάναμε.
Και βάζω λιποζάν και σκέφτομαι τα δόντια σου.
Και η κούπα του γαλλικού μου λέει
stay away from me
και δεν το εννοώ καθόλου.
Και πόσο φοβάμαι γαμώ τον μπελά σου
και γαμώ τα σκοτεινά σου μάτια που δεν είναι μαύρα.
Δεν έχω ξαναδεί τόσο σκοτεινά μάτια που να μην είναι μαύρα.
Κι ακούω το wrong γιατί ξέρουμε από μουσική
εσύ κι εγώ.
Και τίποτα μα τίποτα μα τίποτα
δεν είναι λάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: